גלה כבוד • כל הפרטים על הלווית כ"ק האדמו"ר מערלוי זצ"ל

    דוד לזר No Comments on גלה כבוד • כל הפרטים על הלווית כ"ק האדמו"ר מערלוי זצ"ל
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במשרדי מוסדות ערלוי בקטמון התכנסו הבוקר (שני) לישיבת היערכות לקראת ההלוויה הגדולה בהשתתפות נציגי משטרה, מד"א, עיריית י-ם ומנהלי המוסדות בראשות מ"מ ראש העיר יוסי דייטש ומנכ"ל המוסדות פרץ אברמוביץ.

    בסיום הישיבה הוחלט כי מסע ההלוויה יצא בשעה 11:30 מבית המדרש של החסידות בשכונת קטמון בירושלים שם ישאו בניו דברי הספד ומשם יצעדו המלווים רגלית לבית האדמו"ר ברחוב משמר העם.

    לאחר מכן, יעלו המלווים על אוטובוסים ומסע ההלוויה יגיע בשעה 14:30 לרחוב עזרת תורה למוסדות הנוספים של החסידות, שם יינשאו עוד 2 הספדים ולאחר מכן תצא ההלוויה רגלית לאיזור שמגר – תנובה ומשם באוטובוסים להר המנוחות.

    דובר המשטרה למגזר החרדי שבתי גרברציק אמר הבוקר ב'קול חי' כי "ההלוויה תתקיים ב-4 מוקדים, 2 בקטמון, לאחר מכן בעזרת תורה ומשם להר המנוחות", לדבריו, "שוטרי המחוז כבר נמצאים בהערכות מיוחדת, ונפרסם בקרוב את כל הצירים שיסגרו".

    עוד הוסיף דובר המשטרה כי "בנושא של הדוחק, הציבור הרב שיגיע לחלוק כבוד מתבקש כבר כעת לשמור על חייו ולא להדחק ולטפס על מרפסת גגות ותחנות אוטובסים, חובה על כולנו לשמור על החיים", הזהיר.

    מהנהלת ארגון 'איחוד הצלה' נמסר כי בארגון נערכים לאבטח בשעות הקרובות את מסע ההלוויה הצפויה בירושלים בהשתתפות רבבות.

    זאב קשש יו"ר איחוד הצלה מסר כי "זכינו מאז הקמת הארגון לקבל את ברכתו של מרן האדמו"ר שעודד את פעילות הקודש של המתנדבים להמשך פעילות הצלת החיים. עשרות חובשים, חברי יחידת האופנועים של איחוד הצלה, בסיוע אמבולנסים של 'איחוד הצלה' יתפרסו בצירי ההלוויה, ויעניקו במידת הצורך סיוע רפואי ראשוני. למרות ועקב מזג האוויר החורפי חשוב להימנע מדוחק וצפיפות או טיפוס על מקומות גבוהים עקב סכנת החלקה ונפילה מגובה".

    מסע ההלוויה יעבור בשידור חי ברדיו 'קול חי' 93 ו92.8 FM.



    0 תגובות